13. 2. 2016

Valentýn: LáZzZzky čas

Neprožívám tenhle svátek. Nekupuju si bonboniéru, nebrečím u zamilovaných filmů ve vytahaným triku a nenaříkám, kdy konečně přijde ten pravý opálený cizinec s tučným kontem. Ani nevypiju celou flašku vína a nezpívám si Krávu od Polákové. A víte proč? Protože mám přítele! Booom! Ne, nemám.
Hahaha... Hahaha.. Byl to vtip.. Haha.. ha.. *CRYING*
Tento rok je docela populární  vyfotit svůj fakáč před valentýnským sortimentem. Nic jinýho nám nezbývá, když nedávají Padesát odstínů (tím pádem se klan ženských nemůže seskupit do kina a před promítáním kňučet, jak jsou všichni chlapi stejní, obdivovat pana Šedýho a přiřazovat knižní verzi ke kvalitní literatuře.) Jediné, co můžeme, je listovat Facebookem, koukat co dostaly naše zadaný kamarádky ( růže, plyšáky, pandoru.. ty šťastný mrchy..) naříkat, že jsme tak samy a jak nás nikdo nechce a pak opět během roku pomalu a jistě odkopávat každýho chlapa, který se aspoň trochu nepodobá Bradovi Pittovi... 
 
Nebudu tvrdit, jak je Valentýn zbytečný svátek, protože není. Pokud jste zadaní, je to sakramentsky skvělý obchod. Obchodníci si na vás skvěle vydělají, ona dostane nějaký úžasný dárek a on si vrzne. Všichni jsou šťastní. .(Teda pokud se tento trojúhelník nějak nenaruší. Ji může bolet hlava..)

Ale ani nechci říct, že je na tomto dni něco spešl, protože je to sračka, která má jen obchodníkům nahradit krizový leden. Možná, že mě trochu mrzí, že se zapomíná na Máj (Ne, nemrzí, je mi to vcelku u zadku.. ALE kdyby mě mělo něco mrzet na Valentýnu, tak je to právě toto.) 1.Květen se hodí pro ty zamilovaný ťuťuňuňuneupusinkujtese hrdličky více.

Takže pokud jsi zadaná,  tak ti jako správná nezadaná žena přeji, ať umřeš.(A mezitím hladím svých 9 koček a za mnou visí portrét Ricka Astleye)

Neprožívejte všichni ten svátek tolik, dokud není státní a nemusí se na něj pracovat či chodit do školy, je zbytečné se za ním ohlížet. (Hochu, to ale neznamená, že své slečně nemáš koupit kytky, těch není nikdy dost. Konej!)

Přeju krásnýho ( a popřípadě propitého ) Valentýna.












15 komentářů:

  1. WOW! Tak teď si to vystihla do puntíku! Snad lepší pravdu o Valentýnu jsem ještě nečetla,sice mám přítele,ale tento svátek nemáme rádi,zrovna včera jsem se koukali na těch slavných "50 odstínů šedi" a jediné co jsme z toho měli tak byla prdel :D :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  2. Heh dobre som sa zasmiala. Ja Valentína neoslavujem.
    NINAVE

    OdpovědětVymazat
  3. :D :D Neuvěřitelně skvělý a vtipný článek! :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi vtipný članok :D NAOZAJ SUPER
    http://www.simplykristinasblog.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju to tvoje podání. :D Já Valentýna taky nijak neřeším, i když jsme byli s přítelem brali jsme to jako běžný den, teda s výjimkou věty - Hezkého Valentýna :D

    OdpovědětVymazat
  6. :D Skvělý! Taky jsem nezadaná a mít z toho depku - k tomu by mě nikdo nedonutil :D Moc se mi líbí styl, jakým píšeš, stávám se pravidelnou čtenářkou :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  7. Ježiši to mě pobavilo :D :D :D ... prostě článek s nadhledem! :D A díky němu se můj život zase o něco prodloužil. :D

    Lucka www.sleepy-cat.com

    OdpovědětVymazat
  8. no, asi tak! jo a můj "happy" Valentýn nedopadl podle představ...já nevím, gentlemani vymřeli?
    www.plesatazpevacka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gentlemani vymřeli, ale spousta se jich tak stále oblíká!:D
      nežeby to... byla... kompenzace :/

      Vymazat
  9. No já sice přítele mám ale fotku s fakáčem před srdíčkem jsem si taky musela udělat :D

    eL

    OdpovědětVymazat
  10. To snad ani není možné jak jsi mě teď pobavila :D :D :D Já sice přítele mám, ale Valentýna trávím zhruba tak, že si pustíme film, dáme si víno a k tomu něco dobrého k jídlu. A úplně stejně trávíme i kterýkoliv jiný den v roce pokud je víkend a máme oba volno a čas na sebe :D S tím že na Valentýna k tomu přidám trochu ze svého kulinářského umění a upeču aspoň muffiny nebo něco na ten způsob :D

    OdpovědětVymazat
  11. Alergie na laktózu + Valentýn (= čokoládničky, bonboniéry atp...) --> valentýn JE sračka.

    :)

    A líbí se mi jak píšeš, ty prolhaná mrcho :)

    Janina

    OdpovědětVymazat

Muck, díky za tvůj názor.

Něco pro tebe

Feministky.

Jsi feministka? Cože? Ježiš, neblbni. Já mám ptáky ráda. To slovo na F je snad víc hanlivý než Fuck. Když se řekne "Feministka...