2. 9. 2018

Filmové a seriálové postavy, které mě serou

Abych byla upřímná, tak se snad v každým filmu nebo seriálu najde někdo, kdo mě absolutně vytáčí (náročná žena), ale ne vždycky je to bráno ve špatným slova smyslu. Nechci tím urážet herce, většinu z nich považuju za naprosto geniální, ani nechci tvrdit, že by bez nich byl film nebo seriál lepší. Ve většině případech vlastně ani nebyl. Takže dík, fiktivní postavy, že mě serete. Bez vás by byla nuda.

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ POSTAVY, KTERÉ MĚ SEROU 

 



Lannisteři 
ze seriálu Hra o trůny
 

Joffrey. Samozřejmě. Joffrey je satan a nejde, aby Vás tahle postava aspoň jednou vzteky nevytočila, ale taková Cersei je úplně jiný level. U týhle ženský můžete cítit soucit a říkat si, že to vlastně není tak špatná postava a během dvou minut jí zase označit jako největší zvrhlou kravku. A to, že je zamilovaná do svýho bratra, který by pro ní udělal první poslední, čehož dost využívá, je zase věc druhá.



Carrie Bradshaw
ze seriálu Sex ve městě 

Proč nad vším tak hrozně uvažuje? Proč všechno tak dramatizuje? Rajdovala na několik dickách, ale stejně když vidí nějakýho svýho random ex, pokaždý ji to dostane do kolen. Ale to je asi to nejmenší. Jako já nevím jak vy, ale já jsem si přála mít skupinu kámošek jako je v Sexu ve městě.  Ale rozhodně bych ze svýho squadu vykopla Carrie, protože je vlastně dost na hovno kámoška. Prakticky je celý seriál o tom, jak nikoho neposlouchá, pořád si stěžuje a mluví o sobě.




Hannah Baker 
Ze seriálu 13 Reasons Why

Mé čtrnáctileté Já mělo při čtení knížky Hannu Baker  jako badass holku, co to neměla v životě lehký. Když jsem pak o pět let později viděla 1.sérii od Netflixu, byla jsem překvapená, jak Hannah Baker vůbec není badass. Takže buď jsem ve čtrnácti byla pěkná dilina, nebo tu postavu prostě udělali špatně.  Co si budem, ten příběh je na jednu stranu dost zvrácenej. Holka spáchá sebevraždu a pošle kazety lidem, které z té sebevraždy obviňuje. Neměla to lehký, ale ve většině případech seriálu mi přišlo,  jako kdyby si sama dobrovolně řezala nohu a u toho naříkala, že jí to bolí.
Ale samozřejmě mi slza ukápla na konci. Komu ne.


Darla 
Prostě ta čubka z Hledá se Nemo






 Edward Cullen.. A  BELLA 
z filmu Stmívání

Fakt couple goal.
Ve dvanácti mi přišlo romantický, jak Edward na Bellu kouká, když spí. Nebo jak se nemůže ovládat a kontroluje každý její krok. Vlastně jí organizuje úplně všechno. A Bella byla pro mě prostě nevinná borkyně.  HAHAHA, NE.
Edward je nadměrnej stalker všech stalkerů a celkově dost na prd přítel (už jen z principu, že s ním nemůžete vyjít za slunečna ven.) 
Ale Bella je ještě horší. Snad v každým díle málem přijde o život, nebo ji musí někdo zachraňovat. A když už je opět v nějakým tom ultra velkém nebezpečí, tak je s tím naprosto v pohodě. „Tohle je můj konec? V poho, počkám na Edyho.“
A celkově to „Miluju Edwarda ale občas si zalaškuju s Jacobem“ mi vůbec nedávalo smysl. (A taky mi to lámalo srdce. Team Edward.) No jo, ale to není všechno. ONA K TOMU VŠEMU bere každou zábavnou věc jako hrozný utrpení. PANEBOŽE ON SE MNOU CHCE NĚKDO KAMARÁDIT A CHCE ABYCH S NIMA TRÁVILA ČAS. PŘÍŠERNÝ. ALICE MI USPOŘÁDALA OSLAVU JEŽIŠI! NE! A KOUPILA MI SEXY PRÁDLO NA LÍBANKY. TO NEJDE!!




Rachel Green 
ze seriálu Přátelé

Všechny vytáčí Ross nebo Janice. Ale! O kom se moc nemluví je Rachel, která mi vlastně přijde i horší. „Ross bude sedět doma na zadku a já budu se všema randit a užívat si, jedině tahle možnost je správná, ok?“ Je to mrcha. Dost velká mrcha. Haha, ale kdo z nás není.




Dolores Umbridge 
ze ságy Harryho Pottera 

Jako teď vážně, kdo jí má rád? JEN TEN, KDO NEMÁ DUŠI.





  Ted Mosby 
ze seriálu Jak jsem poznal vaší matku

HIMYM je můj nejoblíbenější seriál vůbec, ale Ted Mosby je tak hrozně ubrečená postava, která hledá svojí  spřízněnou duši tak otravným způsobem, že mě někdy trooochu vytáčí. TEDE, PANEBOŽE, DEJ SE DO KUPY.  Ale zároveň tě fakt zbožňuju.



 Veruka Saltini  
z filmu Karlík a továrna na čokoládu  

Nesnášela jsem ji a pořád nesnáším.



Johnny a zkrátka všichni 
z filmu The Room

U nás to moc známý film není, ale kdekoliv jinde je to KULT. Ten film je tak špatnej, až je zkrátka geniální, jelikož se na něj nemůžete přestat koukat. A nebude vás tam štvát jenom hlavní postava, ale VŠICHNI.
 Pokud chcete ušetřit čas, podívejte se aspoň Na nejlepší scénky a souciťte se  mnou!



Jaká postava sere Vás? 




25 komentářů:

  1. Se sexem ve městě jsem na tom podobně, Darlu od srdce nenávidím, Edward a Bella mému mladšímu já přišli úžasní a zbožňovala jsem je...jen teď nechápu, jak jsem to mohla sledovat. Rachel mi zase až tolik nevadí, Teda mám ráda a ta z Karlíka? Tu asi nenávidím ze všech nejvíc.
    A kdo mi tu chybí? Elena z TVD. Ta je tak hrozně ufňukaná, že to snad ani není možný.

    OdpovědětVymazat
  2. Hned, jak jsem si přečetla titulek, napadla mě Rachel z Přátel, což je zvláštní, protože mně vůbec nevadí a vlastně ji mám snad i z celé šestice nejradši, ale nějak mi hned automaticky naskočila :D Edwarda a Bellu a celou tu sérii jsem totálně zbožňovala, takhle zpětně to vůbec nechápu a naprosto souhlasím s tím, co si napsala :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. S Hannah naprosto, naprosto souhlasím! Fakt. Agr. Ani my ji nepřipomínej.
    Jako je v pohodě, pokud tě ty postavy mají záměrně štvát, ale když tě štvou a neměly by.. :D

    OdpovědětVymazat
  4. HIMYM taky miluju a s Tedem to mám úplně stejně! Občas mě šíleně vytáčí a občas ho úplně žeru! A jinak na Carrie a Hannah mám také stejný názor.. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tenhle článek je fakt super :D S hodně z nich se ztotožňuji, ale za poslední dobu mě nejvíc rozčilovala Hannah Baker. S kamarádkou jí říkáme "Pekařovic dcerka" :D A taky mě hodně rozčilovala přítelkyně od Jessieho Pinkmana z Breaking Bad. Myslím si, že se jmenovala Jane.
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  6. Nad Rachel jsem se nikdy nezamyslela, ale jinak to je naprostý match. Souhlasím snad se vším. :D
    Teda, kromě 13RW, to mi přijde samo o sobě poměrně hloupé, asi na to ani neplánuji koukat. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Souhlasím s Carrie a Twilight, a co nesnáším ještě více je Anastasia z 50 odstínů :D!

    OdpovědětVymazat
  8. Tak u tohohle článku jsem se zasmála :DD a hned jsem si vybavila taky twilight, ale dřív jsem to totálně žrala! :DDa nebo co znám tak někoho štve z upiřích deníku Elena ! :D mě jak kdy :DDD. Jako malá jsem taky milovala hledá se nemo a Darla :DDD, co dodat:D. Fakt super článek!

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělý článek! :D naprosto souhlasím, Dolores je nejhorší !!! :D
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  10. Jojo, s popisem Dolores Umbridge úplně souhlasím!

    OdpovědětVymazat
  11. Tak u Lannisterů musím souhlasit :D Joffrey a Cersei je prostě dvojka z pekla :D Ale zas se musí nechat, že to umí zahrát skvěle :D Jinak pak mám ještě stejnej názor u Dolores a Edwarda s Bellou. Ty nemůžu kompletně vystát :D Zbytek postav buď neznám nebo je moc neřeším :)
    Ale když se mám zamyslet, kdo vyloženě sere mě, tak mě momentálně vůbec nikdo nenapadá. Budu nad tím muset zapřemýšlet! :D

    Karolína & Korea v Česku

    OdpovědětVymazat
  12. S tými Lannisterovami úplne súhlasím :D Poznám jednu osobu, ktorá ich miluje a stále neviem pochopiť prečo :D Niekedy si ironicky poviem "family goals"... A Hannu Baker tiež niekedy nechápem.. teda väčšinou :D

    OdpovědětVymazat
  13. Joo na Veruku mám taky alergii! :D No, my momentálně s přítelem koukáme na seriál Once upon a time a ty postavy, které jsme předtím nenáviděli, tak je teď máme rádi, protože se během těch sérií vyvinuli. Jinak mě teď asi nikdo určitý nenapadá :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  14. S tím Sexem ve městě máš pravdu. Taky mě ta Carrie vytáčí a ze své party bych ji vykopla. Dolores a Darla jsou jasné. Nesnáším uječené ženské :D A ta strašná holka z Karlíky je naprosto šílená. Zrovna nedávno jsme na to koukali a říkali jsme jaká je to pipka :D Ona teda i ta blondýna s tou mámou je úděsná :D Super článek! :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  15. Dám si tu práci a okomentuji každičkou z těch postav. :D
    Na Hry o trůny nekoukám. Ale viděla jsem dva díly a v obouch mě tahle ženská srala. Kravka...
    Jej... Tak Carrie zrovna zbožňuju. Já moc nemusím zase Mirandu a Sharlotu. No teda asi víc nemám ráda Mirandu. :D
    Seriál jsem neviděla, ale knihu jsem četla. Ale už si nepamatuju, jestli jsem Hannah měla ráda nebo ne..
    Darla je snad jasná. Tu doufám nemá rád nikdo.
    Já teď Stmívání četla znovu a ujasnila si pár věcí. Edward je stalker a pěkně mě tím sere. Bella je občas fakt nemožná. A miluju Jacoba. Jsem team Cullenovi, ale team Jacob. O:)
    Z Přátel mám ráda asi všechny. Rachel mi nevadí, ale občas na facku je. Ale to i Monica. :D
    Dolores. Hnusná růžová žába, která mi v knížce pije krev ještě více než ve filmu. A to je co říct! Ale klobouk dolů pro herečku. Zahrála to skvěle.
    Na HIMYM nekoukám, ale Ted mi malinko na nervy lezl. Ale jen malinko.
    Tahle holka z Karlíka je na facku. Možná na pěst. Ale ta blondýnka byla taky hrozná!
    Ten poslední film mě zajímá :D

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  16. Úplne super si to vystihla! :D Až na tu Rachel tá mne osobne až tak nevadí, ale čo sa týka ostatných postáv či párov som na tom tak ako ty. :D
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  17. Dolores mě taky pěkně štve :D A Hannah Baker?! Snad nejhorší hlavní postava seriálu, jakou jsem kdy viděla... Její myšlenkový pochody a prostě těch 13 důvodů, proč se zabila...
    Jinak třeba naprosto nesouhlasím s Rachel z Přátel, já jí miluju :D
    Super originální článek :)

    OdpovědětVymazat
  18. S Darlou, Bellou a Dolores naprosto súhlasím. Úprimne, nikdy som nemala rada postavu Belly. Bola príliš taká... čudná? Sama neviem pomenovať jej správanie. S filmom som sa vôbec nestotožnila...
    WOLF CHILD

    OdpovědětVymazat
  19. Určite s tebou súhlasím. Niektoré tie postavy ma neskutočne iritujú a neraz som si ťukala na čelo, že čo akože robia 😁

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  20. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  21. ta cubka z Hlada sa Nemo, jednoznacne serie aj mna! :D a Umbridgova samozrejme tiez. akurat vcera som pozerala Harryho Pottera a Fenixov rad, takze to mam cerstvo v pamati.

    OdpovědětVymazat
  22. Haha, tak to je skvělej článek, Dolores sere každýho na světě si myslím, u Teda a celkově na HIMYM mi štvala Robin, neustále jí Ted miloval, pak Barney a koncem to úplně po...:D, jinak Joffrey Lennister-OMG! a Carrie nesnášim, když opustí Aidena...blbá:D

    OdpovědětVymazat
  23. Oh, Darla... Sviť mi sviť mi hvězdičko! :D Kdo by ji mohl mít rád? Ale třeba z toho vyroste. Na rozdíl od Umbridgeové. To je zlo samo, horší než Voldemort, protože plno lidí takovou učitelku zažilo, kdežto Vodelmorta zase tak ne. Akorát Cersei... heh...s eriálová Cersei je tam asi jedna z nejschopnějších postav. Protože ji vzali, naprosto zkurvili a knižní Cersei by se dívala, co to je za divnýho člověka. Jo a zamilovaná? Hehe, leda ve snu, to není láska, ona miluje akorát sebe a u těch ostatních se to zdá tak dlouho, dokud je považuje za svou součást nebo v případě Jaimeho za svůj odraz. Ale to je furt jen její sebeláska. V seriálu ovšem... to byla snaživá ustrkovaná mamča, prakticky nic víc.

    OdpovědětVymazat
  24. Tak s Carrie souhlasím. Rozhodně souhlasím i s Edwardem - predátor. Nechce se mi věřit, že na základce byla moje nejoblíbenější postava z Přátel právě Rachel, teď když se na Přátele občas podívám, tak mě pije krev.

    OdpovědětVymazat

Muck, díky za tvůj názor.

Něco pro tebe

Feministky.

Jsi feministka? Cože? Ježiš, neblbni. Já mám ptáky ráda. To slovo na F je snad víc hanlivý než Fuck. Když se řekne "Feministka...