31. 1. 2019

České NEfashion Instagramy, které mě baví


Samozřejmě, že jsem ráda, když mi ukážeš svůj outift, Mahuleno. A taky co sis koupila za novou rtěnku, nebo jak ti to v tom zrcadle sekne. Jasně, doporučuj mi FOREO. Je pro mě nezbytný. Sedmička sem, sedmička tam, na ksicht akorát. Nebo třeba Wellington hodinky. Bez nich se neobejdu.  Jenže jsem jen obyčejná holka, která z tebe  a z tvýho dokonalýho života může být občas dost zamindrákovaná.
Nehodí se mít Instagram přeplácanej jenom fashion blogerkama, proto Vám sem dávám pár skvělých českých Instagramů, u kterých trochu zapomenete, že vás život stojí za hovno. Možná.



@honzamikulka

Tohodle skvělýho týpka můžete vídat v Honest Guide.  A nebo si ho můžete pamatovat z  Emo rapu (Rok 2009 byl vodvaz.) a nebo z debilních keců Pražáků. PROSTĚ ho znáte, i když o tom vlastně ani nevíte! Jo, a cestuje, hodně. 





@esterajosefina

Celý instagramový účet ve třech slovech: zprávy, vztahy, rozchody.





@twinsdoingthingss

Dokonalý videa psycho dvojčat, který Vás možná od mateřství trochu odpudí, ale zároveň vás budou neskutečně bavit. Každý video je poklad.



@lenabrauner

Originální úspěšná malířka, která má navíc naprosto úžasnou dcerku. Dokáže vykouzlit umění úplně ze všeho. I třeba z pitomý houbičky na nádobí a jaru. Pytlík od čaje? Skořápky? Vlasy? Pohoda.  



@jakubgulab

Jak jeho příspěvky, tak i instastories stojí za to. Prohlašuju ho za nejvíc nedoceněného instagramera široko daleko. Baví mě jeho názory, memečka i příběhy. Nudit vás nebude.


@zanormalniholky

Projekt, který má smysl a má nám trochu provětrat ty naše zmatený hlavy z vyretušovaných časopisů a televizí. Ukazuje nám, že se musíme mít rády takové, jaké jsme, být na sebe pyšné a poslouchat naše tělo. Zároveň se zaměřuje i na problémy, o kterých se nemluví nebo jsou zkrátka pro někoho tabu.



@erikmeldik

Zná dnešní mládež Debilní kecy? Já doufám, že jo. Je vtipnej a pokud Vám tak připadat nebude, můžete mu aspoň závidět život. Navíc teď vybírali jméno pro jejich dcerku a bylo to neskutečný drámo. Ariana nebo Malia?




@stibrovicnikolka
Drzá. Sarkastická. A přísahám, že to její dítě je ta nejrozkošnější věc (haha, věc, tak se pozná nemamina.) na týhle planetě.


 

@choco_afro

Je vtipnej a navíc politik, takže vás udržuje v postřehu. Navíc si můžete říct, že sledujete někoho důležitějšího než svojí oblíbenou youtuberku.




Koho máte z český scény nejradši vy ?






14 komentářů:

  1. Ze zmiňovaných sleduju Dominika Feriho a Lenu Brauner :-) naopak třeba Erik Meldik mně rozčiluje, stejně jako Za normální holky, ani nevím proč :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věř mi, nejsi jediná. Už jsem to slyšela docela hodněkrát. :D Dejte jim šanci. :D

      Vymazat
    2. Za normální holky mě taky štve, neskutečně! Dokonce mě jednou pomlouvala, konec ta holka, celej projekt je založenej na lezení do zadku normálním holkám. Chvíli jsem to sledovala a měla jsem z toho pocit, že nedej bože abych se namalovala nebo si na instáč dala pěknou fotku sebe sama. A o tom jak je nebezpečný říkat tlustým holkám, že je to normální v době, kdy je obesita civilizační nemoc ani nemluvím.

      Vymazat
  2. Já jsem celkem náročnej sledovatel a jen tak něco/někdo mě nebaví. Nicol jsem třeba musela vymazat, ač je vtipná, ale něco mě na ní strašně rozčilovalo :D Ráda sleduju a čtu články od @anie_songe, občas mě baví hysterický storýčka @blanipilat, ze zahraničních je strašně šikovná @lelepons, ale převážně teď ujíždim na profilech matek a výrobků pro mimina :D Zajímavý, jak se člověku změněj priority, před 4 měsícema by mě takové profily nechávaly zcela klidnou..

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek! Dominika Feriho zbožňuju, jeho posty mě nejen indormují o aktuálním dění, ale také vždycky pobaví a má to nějakou tu přidanou hodnotu. :)
    Jinak Nikol, Erika a @zanormalniholky nesleduji, ale čas od času navštívím jejich profily a koukám, co je nového.
    www.terainchester.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý článek!! Z tvých tipů poznám jen Za normální holky... :-) Já jsem dříve sledovala hodně různých instagramů, ale teď se dívám spíše po těch s beauty tématikou :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
  5. Celkem mě překvapilo, kolik jich znám :D Ale sleduju jenom zanormálníholky :) Zbytek účtů mě neoslovili natolik, abych je sledovala. Já mám radši ty food účty O:) :D :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Já už nemám Instagram, ale sledovala jsem Feriho, Ester a Josefínu i Lénu Brauner :) jinak z českých mě ještě bavil IG Ladislava Zibur.

    OdpovědětVymazat
  7. Dominik je fajn, esterajosefina geniální a Kristýnka se svým projektem zanormalniholky neuvěřitelná. Podle mě by tě ještě mohla hodně bavit _ide_2 a hlavně m.milenka :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  8. díky za tipy... někoho jsem znala, někomu jsem dala nově follow :-)

    Kalamita life

    OdpovědětVymazat
  9. Všechny kromě jednoho chlapce znám, ale sleduji pouze Erika a to ještě jak kdy :D Ale rozhodně tým Malia :D

    OdpovědětVymazat
  10. netusila jsem vubec o instagramu choco_afro, to jsem mile a vtipne prekvapena, ze budu muset čeknout jeho insta co nejdrive :D

    MELISSA KINSLEY | www.melissakinsley.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Mně je zanormalniholky hrozně nesympatická, to už není láska k sobě kolikrát, nebo alespoň tak to vnímám, často mi přijde, že některé věci přehání. Ale proti gustu
    Nicméně choco-afro ten sleduju taktéž, je skvělý! Dříve také esterajosefinu, než to začalo být už moc přehnané, například "knížka". Malířku neznám, na ni se podívám, děkuju moc za tip! U dvojčat si nejsem jistá, jestli by mě bavily, přecijen vypadají, že jsou ještě menší děti, ale třeba jsou fajn, mrknu na ně. :) Já mám moc ráda cestovatele, cestology je třeba fajn, znám jich opravdu dost a jsou inspirativní. :)

    OdpovědětVymazat

Muck, díky za tvůj názor.

Něco pro tebe

Feministky.

Jsi feministka? Cože? Ježiš, neblbni. Já mám ptáky ráda. To slovo na F je snad víc hanlivý než Fuck. Když se řekne "Feministka...